love without tears

愛沒有眼淚
收錄於2013的「Tears on Tape

 

As the light across the room flickers
It's dying song
Waiting for a reason to keep going on (on)
The sweetest pride is now turned bitter
By these thoughts, so I wander
To the dark of my home
就像房內忽閃忽逝的光芒

是首臨死之歌

枯等一個堅持的理由

最美好的也轉而發酸

因為如此 我盲目地遊走

走向我黑暗中的歸宿

 


I should've known all along
That love without tears
Is just a story told to keep us hanging on
In the cold all alone, baby don't fear
I sing
Love without tears, love without tears
我其實早就明白

愛情不會流淚

這只是個讓我們能夠繼續的故事

在不變的冰冷之中 寶貝別害怕

我唱

愛情不會流淚 愛沒有眼淚


A ghost residing here, a boy who
Can't let go, won't take no for an answer
Crying his song

寄居於此的鬼魂孩子啊 

它無法離開 無法找到答案
哭訴著它的歌

 


Go on and prove me wrong
繼續吧 直到證明我是錯了

 

 

Please let me be so wrong

求你 讓我繼續錯下去吧

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()