Join me in death

與我同逝

收錄在2006年的「Uneasy  Listening Vol.1聽覺稀有 1」

 

 

 

Baby, join me in death

親愛的 跟我一起走吧

We are so young
Our lives have just begun
But already, we're considering
Escape from this world

我們是那麼年輕

我們的人生才剛起步

我們已經考慮起

逃離這個世界了

And we've waited for so long
For this moment to come
We're so anxious to be together
Together in death

而我們等得如此之久

只為了此刻到來

我們急著重逢

在死亡中相聚


Won't you die tonight for love?
Baby, join me in death
Would you die?
Baby, join me in death
Won't you die tonight for love?
Baby, join me in death
今晚你會為愛而死嗎

寶貝 跟我一起走吧

你會死嗎?

寶貝 跟我一起死吧

今晚你會為愛而死嗎

寶貝 跟我一起走吧

 


This world is a cruel place
And we're here only to lose
So before life tears us apart, let
Death bless me with you
這世界是個殘忍的地方

而我們在這裡只會失散

所以 在命運拆散我們以前

讓死神 祝福我與你




This life ain't worth living

人生不值得留戀哪


Baby, join me in death

寶貝 與我同逝吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()