Stripped赤裸

收錄在「Stripped赤裸」單曲中,有些國家版本的「Sehnsucht渴望」也有收錄

 

 

Come with me 

Into the trees 

We'll lay on the grass 

And let the hours pass

和我來吧

進入樹林

一起躺在草地上

靜度時光

 

Take my hand 

Come back to the land 

Let's get away 

Just for one day

握住我的手

回到失樂園

啟程吧

為了那一天

 

Let me see you 

Stripped

讓我看見你

赤裸

 

Metropolis 

Has nothing on this 

You're breathing in fumes 

I taste when we kiss

都市

沒有此景

你的呼息摻雜混濁

我在親吻中嚐到了

 

Take my hand 

Come back to the land 

Where everything's ours 

For a few hours

握住我的手

回到失樂園

那裡一切屬於我們

在短暫的時光中

 

Let me see you 

Stripped

讓我看見你

赤身露體

 

Let me hear you 

Make decisions 

Without your television 

Let me hear you speaking 

Just for me

讓我聽見你

作的決定

沒有電視機

讓我聽見你開口

為我而談

 

Let me see you 

Stripped

讓我看見你

赤裸

 

 

 

 

Let me see you 

Stripped

讓我看見你

赤裸

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()