移民者 - 寶貝
Emigrate - Babe

※移民者樂團為雷姆斯汀團長-RICHARD Z. KRUSPE所創的紐約英文樂團

You're
So pure
So sure again
你是
如此純潔
如此地 確信

Whatever you do
We will laugh again
無論你做什麼
我們會再次笑著

I'm (I'm)
Like you (Like you)
I fall again (I fall again)
我(我)
愛著你(愛著你)
我再次戀愛了(再次戀愛)

Whenever I fell
I got up again (I got up again)
我無論跌倒幾次
我都會再次站起


Babe
You don't have to be afraid
In my eyes
Babe
Don't be ashamed
寶貝
你不需要害怕
在我眼中
寶貝
不用害羞

Find
Your way
And lose again (And lose again)
儘管
做你自己
並再次拋棄吧(再次拋棄)

Wherever you are
You can choose again (You can choose again)
無論你在哪
你都能再次選擇(再次選擇)

Your heart
Will break
And heal again (and heal again)
你將
再次心碎
並再一次的痊癒(再次痊癒)

And one day will come
When you believe again (you believe again)
而會有這一天
當你再次相信(再次相信)



※※
Babe
You don't have to be afraid
In my eyes
Babe
I'm so glad that you've stayed
寶貝
你不需要害怕
在我眼中
寶貝
我是如此愉悅你的留下

(Solo)


※※

http://www.youtube.com/watch?v=9SN7dOsfZnw
arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()