I'm with you
我與你同在

 

I'm with you我與你同在

收錄於2013的「What about now就是現在」

 ※此為私人翻譯版本,與環球翻譯有出入請依官方為主

<photo id="1" />

 

 

Look at this worldIt's filled with worn out places

Forgotten faces and nothing changes

Whatever happened to that new day rising

We're just surviving and living is dying

Are you tired of being let downAnother day, another shakedownI'm with you

看看這世界

盡是滿滿的疲憊

記不住的臉 一成不變

發生了些事 日子依然這樣過著

我們僅是掙扎著 走向死亡

你厭倦不斷地失望了嗎

另外一天 另個轉變

我與你同在

 

Hope is gone and all you want is the truth

(I'm with you)

You carry on when it seems no use

I'm with you

If I got one thing I got something to prove

We all got nothing if there's nothing to lose

(I'm with you)

希望消逝 而你所想要的只是真相

(我與你同在)

你堅持著 即使看起來似乎沒有用

我與你同在

若我能夠有什麼來證明

若是我們未曾擁有 便不會失去

(我與你同在)

 

I walk in shadows that seem all familiar

I've read the papers, a live forsaken

I'm an awful sale signDown on Main Street you just walk by

How times you gotta break down

Before somebody's gonna shout out

I'm with you

我走在陰影中 有些熟悉

已讀過的文紙 無望人生

我是張待售的巨大招牌

走過那條主街道

你曾潰堤過幾次

在某個傢伙閉上嘴前

我與你同在

 

 

 

 

I'm with you...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()