Come Back As Me Lyrics
Richie Sambora
像自己一樣回來
瑞奇桑柏拉 2013創作歌曲


What do ya want me to say
I’ll tell you anything ya wanna know
You wanna know about disappointment
Baby, I haven't watched that show
I’ve been up, I’ve been down
You seen me crawling with my face on the ground
This pain, this pride
I carry around like a knife in my side
你想要我說什麼呢
我會將你想知道的都告訴你
你想知道那些掃興的事
寶貝 我還沒看到表演呢
我曾得意 也曾低落
你看過我臉伏在地匍匐爬行
這份傷痛 這份自傲
 我將之像把利刃般攜在身側


(Chorus)
In spite of it all
For all that you see, if I die tomorrow, I'd come back as me
Rewind and press play
I’ll burn out the screen
If I die tomorrow, I'd come back as me
Hey, What do you want me to say
I gave her everything I could give
But everything just wasn’t enough
So I just let live and let live
I got lost, I got found
Break my heart but it don’t make a sound
Hard times, bad luck, I’ve had my share but it’s turning around
Grateful for the burden, even before it felt good
So here's my revolation
Won't be misunderstood
In spite of it all, I’m comic relief
無論怎樣
就你看到的一切 若明日我死了 我會回來當我自己
倒帶 按下播放
我就會衝出螢幕
若明日我將死 我會回來 就像自己
嘿 你要我說什麼?
我給了她一切我能給的
但即使是一切也不足夠
因此我只能不斷陪著她
我曾失去 我曾找到
無聲息地心碎過
困頓時光 走霉運 我盡力貢獻卻是反效果
這重擔如此欣慰 即使之前多麼美好
所以這是我的反撲
絕不會是個誤會
無論怎樣 我是漫畫般的救星

(Chorus)
If I die tomorrow, I'd come back as me
Rewind and press play
I’ll burn out the screen
If I die tomorrow, I'd come back as me
Turn it up, baby
若我明日將死 我會像我一樣回來
重新倒帶 再次播放
我會衝出螢幕
若我明日將死 我會像我一樣回來
扭轉乾坤 寶貝



**Guitar Solo**



I'm grateful for the burden, even before it felt good
So here's my revolation
I won’t be misunderstood
In spite of it all, for all that you see, if I die tomorrow, I'd come back as me
Not Elvis or God, not Frankie not Dean
If I die tomorrow, I'd come back as me
In spite of it all, for all that you see
If I die tomorrow, I'd come back as me
Not Elvis or God, not Frankie not Dean
If I die tomorrow, I'd come back as me
我感激這份重擔 即使之前多麼美好
所以這是我的反饋
我不會被誤解
無倫如何 就你所看到的一切 若我明日將死 我也會像自己一樣回來
不是貓王或上帝 不是法蘭奇也非迪恩
若我明日將死 我也會像自己一樣回來
無倫如何 就你所看到的一切 若我明日將死 我也會像自己一樣回來
arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()