Happy now
當下的快樂
收錄在2009年的「THE CIRCLE轉動世界」




What would you say to me
If I told you I had a dream
If I told you everything
Would you tell me to go back to sleep
你會對我說些什麼
若我告訴你我有個夢想
若我告訴你每件事
你會叫我滾回去睡覺嗎?

Take a look in these tired eyes
They're coming back to life
I know I can change, got hope in my veins
I'm telling you I ain't going back to the pain
看看那些疲憊的雙眼
他們逐漸恢復了生氣
我知道我能改變 希望流入我的血管
我告訴你 我絕不回到以往的苦痛裡


Can I be happy now?
Can I let my breath out
Let me believe
I'm building a dream
Don't try to drag me down
我現在能快樂了嗎?
可以喘口氣了?
讓我相信
我正實現著夢想
別想把我給搞垮

※※
I just wanna scream out loud
Can I be happy now?
Been down on my knees
I learned how to bleed
I'm turning my world around
我想大吼出聲
我可以快樂了吧?
曾經我下跪輸過
我學過受傷的滋味
我要轉動我的世界

Can I be happy now
Can I break free somehow
I just wanna live again
Love again
Pick my pride up off of the ground
我現在可以快樂了嗎
我可以掙脫了吧
我只是想再活一次 再愛一次
將我扔在地上的自尊拾回來

I'm ready to pick a fight
Crawl out of the dark to shine a light
I ain't throwing stones, got sins of my own
Ain't everybody just trying to find a way home
我準備要繼續奮鬥
爬出黑暗 奔向陽光
我不再責怪 我自己有罪
每個人不是都想找到歸途嗎?


※※

You're born then you die, and it's gone in a minute
I ain't looking back, 'cause I don't want to miss it
You better live now
Cause no one's going to get out alive
你出生至死 只是瞬息之間
我不回頭看 因我不想錯過
你最好活在當下
因為沒有人能活到永遠


※※

Can I be happy now? - (oohoohooh)
I'm turning my world around
我現在能快樂了吧?
我要轉動我的世界

Can I be happy now?
arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()