The Unforgiven II 無可寬恕II
Metallica 金屬製品

hqdefault.jpg 

Lay beside me, tell me what they've done 
Speak the words I wanna hear, to make my demons run 
The door is locked now, but it's open if you're true 
If you can understand the me, than I can understand the you 
躺在我身邊 告訴我他們幹了什麼
說出那些我想聽到的 好讓我的惡意復甦
門正死鎖 但若你是對的 就會敞開
若你夠了解我 而我也能理解你

Lay beside me, under wicked sky 
The black of day, dark of night, we share this paralyze 
he door cracks open, but there's no sun shining through 
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through 
No, there's no sun shining through 
No, there's no sun shining... 
躺在我身邊 在這片陰空下
日的黑色 夜的最深 
我們麻木地分享
門開出了個裂縫 但沒有陽光穿透
不會的 不會有陽光穿透
不會的

What I've felt, what I've known 
Turn the pages, turn the stone 
Behind the door, should I open it for you.... 
What I've felt, what I've known 
Sick and tired, I stand alone 
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you 
Or are you unforgiven too? 
我曾如何想呢 我又曾知道什麼
翻閱那些頁面 硬化為石
藏在門後的一切 我該為你開啟嗎?
我曾如何想呢 我又曾知道什麼
生病疲憊 我獨自撐著
你會在那兒嗎?因為我是等著你的啊!
又或者你又再次選擇不原諒?

Come lay beside me, this won't hurt I swear. 
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again 
She lay beside me, But she'll be there when I'm gone 
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone 
Yes, she'll be there when I'm gone 
Dead sure she'll be there... 
來吧 躺在我身邊 這不會怎樣的 我發誓
她不愛我 她還愛著我 但她已再也不愛了
她躺在我身邊 但當我逝去 她還是會等在這
黑色的心挫傷依舊黝黯 是的 她會在這 當我離去
是的 她會守在這 當我逝去
直至死亡 她必地會守在這兒…

Lay beside me, tell me what I've done 
The door is closed, so are your eyes 
But now I see the sun, now I see the sun 
Yes now I see it 
躺在我身邊吧 告訴我曾犯過何錯
那門已關上 猶如你的雙眼
但如今我看見了太陽 我看見了光芒
是的 現在我已看見

arrow
arrow
    文章標籤
    Metallica
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()