Your sweet 666你甜蜜的邪惡

收錄在1997年的「Greatest Lovesongs

 

There are things you should know
The distance between us seems to grow
But you're holding on strong
Oh, how hard it is to let go, oh, so hard to let go
有些事你必得知道

我們的距離似乎越增遙遠

但你依舊堅強

噢 放手是多麼困難 如此地困難

 


I'm waiting for your call
And I'm ready to take your six six six in my heart
I'm longing for your touch
And I welcome your sweet six six six in my heart

我等著你的呼召

我已準備拿走你在我心中的邪惡

我渴望你的碰觸

而我期待著你甜蜜的邪惡降臨我心

I'm losing my faith in you
You don't want it to be true
But there's nothing you can do
There's nothing you can do
Yes, I've lost my faith in you
我失去了對你的信心

你來不及得到成真

但已經無濟於事了

是的 我已對你失去信心




How long we have to wait
For love is fading so slowly
I know it's too late
Oh, my god, you're so lonely
我們等待了如此久

而愛情 緩慢地消褪了

我懂 已經太晚

噢 我們的啊 你是如此孤單


arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()