Heartkiller
心之殺手

Farewell, heartless world
I'll send you a postcard burnt
In the flames you've tried so hard to extinguish
With the fear of failing
別了 無情的世界
我會寄給你一張燒焦的明信片
在火花中 你曾努力試著撲滅
帶著失敗的恐懼

I'll write down everything I have learned
And edit it down to a single word: "Love"
For you, I'm waiting; anticipating
我會將一切所知都寫下來
而且將它們編成「愛」這個字
送給你 我正等著 期待著



Sparks will fly Beneath the Luna alight
Lazarus at Frankenstein's
Babe, I'll be a flatliner for a heartkiller
火花飛揚
在月光之下
科學怪人裡的拉撒路
親愛的 我將藉由死為心的殺手



A little we die Above the lesser light
For you, I'm open wide
Babe, I'll be a flatliner for a heartkiller
只要我們一死
在雷射光底下
對你 我坦開胸膛
寶貝 我會做名死人 做個心的殺手



Top hats off to the return
Of the beat to lick a wound to
Cursed for some and blessed for a few
對重生致上最敬之意
在心跳聲中 舔舐著傷口
不斷詛咒著 帶著些許祝福



It doesn't have to make any sense at all
Come hither and we'll fall
In love, for love
I'm crawling out of patience, baby
這一點也不需要任何意義
來這兒 然後我們一起摔下去吧
在愛裡 為了愛
我已逐漸用盡耐心了 親愛的



Paint all your sorrow for me to sing
Draw your pain and hear me hum it out
將你所有的哀傷都抹上我吧 唱吧
畫著你的苦痛 聽著我哼出它們…




※ flatliner 一詞為「剛斷氣的死人」之意。

一樣是婷婕委託的歌詞,HIM惡魔陛下還是SCREAMWORK極致啊。
arrow
arrow
    全站熱搜

    NISIN寧欣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()